Damlaca Arkadaşlar bir ay önce lansinoh elektrikli tekli göğüs pompası aldım sadece 2 kez kullandım biberon başlığını takmadım bile kutu fatura hepsi duruyo. Makine gerçekten çok verimli çok sevmiştim satma nedenim ise bebeğim göğsümü emmeye başladı makineye gerek kalmadı. İsteyen olursa yardımcı olurum
Zeyneb Satma bence ilerde sutun azalirsa ya da saklamak istersen ya da disari cikarken sagip birakmak istersen kullanirsin karar senin tabi
Damlaca Zeyneb teşekkür ederim şuan makineye ihtiyacım olmadıgı için satıp bebeğimin başka ihtiyaçlarını alcam