Alpkk benim kızımda 29+2 de doğdu. O kilo boydayken baş çevresi hemen hemen aynıymış. Kaydetmiştim oradan baktım. Ayrıca bu hemen bir ayda karar verilecek bişey değil. Kiminin baş çevresi ufak oluyor yani başı küçük olur yapısal tamamen, kimininde büyük olur hatta bir laf var koca kafa diye ama bir hastalığı yoktur yani onların. Hele bir takip edilsin bakalım. Bıngıldak kapalı değilse daha büyüme olur baş cevresinde diye düşünüyorum.