Kızlar 4. Aya gireli 5 gün oldu ya sizlere sormak istiyorum işitme testini yaptık hiç bir sıkıntı yok ama kızım seslere tepki vermiyor asla hemde bağırıyorum hiranuuur diye dönüp bakmıyor kesinlikle düş yatırıyorum oynuyorum konuşuyorum onunla kafasını çeviriyor mesela annem askm diyorum asla bakmıyor tepki yok yani normal mi biraz daha büyümesimi gerekli