Venuslady oturmak istemiyor olabilir mi? Bizimkide gec oturdu. Ben oturtunca cok oturmazdi ama ven istemediginden oturmadigini anliyordum. Kendi kendine oturma pozisyonu almasi da 9. Ayda anca oldu. Siz bol bol oturtmaya calisin zorlamadan. Alisacaktir bence