Neslyhn Merhaba, oğlum 3.5 aylık. İlk defa iki gündür nurse harveys şurup kullanıyoruz ama kakası yeşil oldu. İlk defa bu rengi görüyorum, anne sütü ile besleniyor. Acaba üşüttü mü yoksa şuruptan böyle bir şey yaşayan var mı?
Ozii_celk Neslyhn biz kullanırken de kakası bazen açık yeşil bazen tam yeşil renkte oluyordu ama siz yine de bir doktorunuza sorun
Akinege Neslyhn bizde kullanıyoruz ama yeşil kaka görmedim tabi ger cocukta değişik etku gosteriyor olabilir yine de doktora danismakta fayda var
Morfrenk Neslyhn yeşil ve sarı kaka normal canım diğer renkler olursa sıkıntı. Kan damlasına falan başlarsan artık yeşile dönücek mesela 🌼
Melek030 Neslyhn kullanmayın gaz damlalarıni bağırsak florasini bozuyor. Ben dwginiz şurubu kullandım fena uyku yaptı sersem gibi oldu çocuk meğerse kan şekerini dusuruyormus. İçinde yok yok.
Neslyhn Ozii_celk çok teşekkürler. Sancı çeker gibi bir hali de olmadığı için nurse harveys’ten şüphelenmiştim. Doktora ulaşmak en mantıklısı sanırım
zeytingozlusaremm Dr. Ön sütü fazla alırsa yeşil kaka olur demişti bende nurse kullanıyorum bizde yapmadı ama benim kızcemde arada yeşil yapar
Neslyhn zeytingozlusaremm belki bir göğsü tam boşaltamadan diğerini vermiş olabilirim bazen dalgınlıktan olabiliyor. Buna da dikkat edeyim, sağolun.
Ozii_celk Neslyhn kızım ilk zamanlar çok sancilanmisti fazla gazlı bir bebek değil ama doktorumuz ilk 15 gün etkisi az olur bu bir antibiyotik gibi düşün düzenli kullanım da işe yarar demişti siz doktorunuzla da görüşün en güzeli içiniz rahatlar
NCdas Bizimde yeşil son 3 kakamız. Kesinlikle üşüttüğünü düşünüyorum. Çünkü kan damlasını 2 aydır kullanıyoruz ve Nurse Harvey keseli 1 ay oldu mesela. Ama ishale yakın bir formda yemyeşil. Bildiğin kına gibi 🤷🏻♀️