Kızlar süt alerjimiz vardı kan tahlili yaptık ve negatif çıktı artık alerji görünmüyor kanda da deride de. Diyeti açmaya başladık 5gun oldu. Bugün bebeğim biraz kızardı aranızda diyet açtıktan sonra kızarıklık yaşayan var mı acaba? Neler yaşadınız diyeti açtıktan sonra?