nesekaan 3buçuk aylıktan beri oturmak istiyo kızım çok mutlu oluyo diye bikaç saniye tutuyodum 4buçuk aylıkken 5 6 dakika tutmaya başladım kucağımda yada elinden tutarak oturttum ama hiç destek yapıp koymadım kızım çok hevesli diye kendim yapıyodum doktorumuz kontrolde 5buçuk aylıkken destekli oturtmaya başla dedi 🙈 ama herkes çocuğunu anlar bence zaten gelişimi çok öndeydi kızımın sorun olmaz diye düşünüyorum duruşunda falan inşallah🙏🏼🙏🏼