iremby biz ilk golden goat ile başladık severek kullanıyoduk fakat sonrasında bebeğe ağır geldi kusmaya başladı. Sonra evolvia aldık çok kötü kabız yaptı dolu kutuyu atmak zorunda kaldım çevremde o dönem mama kullanan kimsede yoktu 😑 sonra hipp’e geçtik uzun bir süre kullandık fakat oda dokundu oğluma alerji yaptı onuda bıraktık. Sonra aptamil aldım onu pek sevmedi. En son Similac kullanıyoduk fakat oda her yerde bulunmuyor malesef 😒 şimdi Bebelac kullanıyorum bir sıkıntı yok çok şükür 🙏🏿