morjaguar sadece anne sütü alan bebeğin kakası zaten sıvıya yakın oluyor. bu durumda ishal olduğunu nasıl anlayacağız?
Avakado-34 morjaguar Aynı soruyu tam olarak bu şekilde bende doktoruma sordum o da evet anlamazsınız dedi.😃 Galiba gün içinde çok kaka yaparsa ishal oluyor .
Gok_53 morjaguar 2 buçuk aylıkken alerji teşhisi koyulmuştu o dönemde kakası mukusludu sürekli ishal mi diye soruyordum böyle demişti bize canım. Yani ayıyla alakalı mı ona bir şey söyleyemem