iki_prenses_annesi201 Ftm- bnce ikiside güzel.. Bi ara kızıma dilay düşünmştüm.. Ama ayla diyorm burda 😊😊 bnm kızımn adı liya fikir olblr belki size
AgentMom Ftm- ayla ya da alya canım. Ayla ismindeki tanıdıklarım çok naif kırılgan çok kibarlar. İsmi ile yaşasın güzellik