Merhaba, kızım 7+10 günlük. 2 gündür ateşi 37.5 - 38.8 arası seyrediyor. Dün eşimle panik olduk ve hastaneye gittik doktor diş yada ufak bir viral enfeksiyon olabilir dedi. Kan tahlili temiz çıktı. Henüz dişe benzer bir şey yok damaklarında yada ben tecrübesiz olduğum için anlayamıyorum. Eğer diş ise ateşin 2 gün boyunca düşmemesi normal mi. Kızımda ateş ve halsizlik dışında başka bir belirti yok. Tecrübeli anneler yardımlarınızı bekliyorum çok endişeliyim