Edaeyluldem Merhaba kizlar. Coronayi atlatıp iyileştikten sonra gebe kalan var mı? Nasıl bir süreçten geciyorsunuz/geçtiğiniz?
YasemiNYagmur1 Edaeyluldem tam detay bilmiyorum ama benim kuzenim şuan 8 haftalık falan hamile. Covid geçirmişti bikaç ay önce de
Rmys19 Edaeyluldem tam da hastalığı atlatırken hamile kalmışım 🙊 1 Aralık’ta adet oldum onun üstüne virüs oldum 10 gün evde karantina tabi bişey olmadı 🙈 ayın sonunda sanırım hamile kaldım bı sorun yok Allah’a şükür
3MelekAnnesi3 Edaeyluldem covid atlatalım 9 ay oldu 15 haftalık hamileyim cnm zaten benim ki belirtisiz olmustu oglum 3 aylıktı ne ogluma ne esime ne görüştüğüm diger aile bireylerine bulastırmamıstım cok cok normal 1 gün süren grip gibiydi benim ki
Derinela Ben 3 aylık hamileydim covid oldum ilaç falanda kullanmadım.hemde geçen sene martta ilk pozitif vakalardandım çok şükür 2 hafta sonra geçti bebeğimdede herhangi bir sağlık sorunu yaşamadım şuana kadar
Edaeyluldem Derinela dönüşünüz için teşekkür ederim. Peki verilen tedaviye uydunuz mu koronayken butun ilaçları kullandınız mi Sormamda ki amac bende eylül ayında corona geçirdim 8 tane verilen ilaçlardan kullandim gebelik düşünüyorum":)
Edaeyluldem Rmys19 Rmys19 allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah:) verilen ilaçları kullanmismiydiniz
Derinela Edaeyluldem dediğim gibi 3 aylık gebeyken oldum ilaç verdi doktor fakat kullanıp kullanmamayı bana bıraktı ben kullanmamayı tercih ettim
Rmys19 Edaeyluldem yok hiç ilaç kullanmadım meyve bol bol yedim sıvı tükettim Allah razı olsun 🤲 cümlemizinkini inşallah 🥰