Mimarhanim Masal1809 ondandır canım o zaman canını sıkma. Sonuçta çatalla eziyorsan irili ufaklı kalıyor parçalar. Hem çiğneme olayı da yok daha diliyle alıp yutuyor. Normal yani ☺️
Masal1809 ecemm-6161 çok teşekkür ederim bende öyle yapmayı düşünüyorum evet şimdi yemediği birşey ondan ama ilerde de aynısı olursa doktora götüreceğim.
ecemm-6161 Masal1809 Evt canım benim oğlum da sa aynı oldu kestik hatta alerjik olabilir siye doktor süt ürünleri için kan tahlili yaptırdı şimdi sonucu bekliyoruz canın
Masal1809 ecemm-6161 Hayırlı sonucunuz çıksın inşallah. Ben de fazla beklemeyi düşünmüyorum çünkü kaka rengimiz bugün yeşil oldu çokta normal bir seye benzemiyor.
ecemm-6161 Masal1809 saol canım inş temiz çıkar 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🙂 boyle durumlarda insan korkuyor valla her gün kakasını kontrol ediyorum valla