Kizlar bilgisi olan allah rizasi için baksin dün aksam eşim işten geldiğinde üşüyorum donuyorum die titriyordu bi duşa giriyim ben dedi (her işten geldiğinde girer duşa işi dolayisiyla)sonra yatti gece uyandim bakmak icin atesini ölçtük 38 di islak havlu falan koyduk derken düştü atesi bir kac kezde öksürdü neden böyle oldu dedim bir anda 2 bardak soguk vişne suyu ictim dedi az önce test verdi vede tomografi cok şükür tomografisi temiz ama test sonucu çıkmadı size sorum şu üşümek korona belirtisimi cok şükür tat koku kaybi boğaz ağrısı vs bisey yok su anlik uzun yazdım kusura bakmayin kızım cok küçük die korkuyorum 😔😥