Elifeslem1 CerenAsell başını biraz daha kaldırıp emzirebilirsnz reflü öyle canım hiç geçmeyecek gibi geliyor insana ama geçiyor zaman lazım işte
166316 CerenAsell canım acaba laktoz intoleransı mı var benim bebeğim de öyle doktor relactaz damlası verdi manasına katıyorum çok iyi geldi kusmasına. Ama malesef anne sütünü hala çıkarıyor çok üzülüyorum☹️
Fulyaalinmina CerenAsell biz 5 aylık olucaz hala kusuyorz ama mama veya sağıp süt veriyorsanız thickener kullanıyoruz çok şükür kusmamiz günde 1-2 sefere düştü oda çok az doktorunuza sorun bir isterseniz
CerenAsell Fulyaalinmina doktorum önerdi bebelac thickeneri henüz almadık cünkü motilium kullanıyoruz şuan bir gün aşırı derecede çok oluyor diğer gün nadir buna da şükür diyoruz
Fulyaalinmina CerenAsell bizim baya azaldı mesela sızıntı şeklinde oluyor 1-2 kere kullandığınızdan beri rahat ettik yoksa 20 kere kustugu oluyordu