bebegim 4 bucuk aylik kakasini normalde 3 4 gunde bir normal (kati degil )yaparken 1 bucuk haftadir gunde 3 bazen 4 defa yapmaya basladi.. Doktora goturdum sulu oldugunu ve cok huzursuz oldugunu surekli karnini kastigini soyledim gaita testi yapildi ve diskida gizli kan cikti.. Diger testleri temiz.. Doktor bize elindeki numuneden 1 tane smilac alimentum alerji mamasi verdi 15 gun kullan bakalim duzelecek mi o gun geldiginizde aletji testi de yapacagiz sut alerjisi olabilir dedi.. ilk 1 bucuk ay emzirdim ama yetmiyordu kilo alamayinca mama emzirme ile gidiyorduk sutum kesildi suan sadece mama ile besleniyor bunca zaman alerji olmamisti birden bire olmasi normal mi ? 2 aydir kilo alimida cok iyiydi.. Basina gelen var mi acaba aylardir ayni mamayi iciyor cunku birden bire nasil alerji olabilir anlamadim. Cok huzursuz surekli mizmizlaniyor ishalden dolayi hep ikiniyor.. Birde mamanin icinden olcek cikmadi elimdeki bebelac gold mamanin olcegini temizledim onu kullaniyorum olur mu? Bu mamayi kullanan var mi? Kullanirken sorun duzeldi mi acaba.. Yani alerjisi mi var gercekten testten sonra cikacak ama kafam cok karisti..