DurununAnnesi12 bence saatleri uzatabilirsiniz artık.. ben oğlumda ilk 10 gün 1,5 saatte bir sonraki 15, gün 2 saatte bir emzirdim.1 ay dolunca 4 saate cıkardım. şmdi 2.5 aylık uyanana kadar kaldırmam. Max 6 saat aç kaldı ama bi sıkıntı çekmedim. Büyümede uyku da cok cok önemli çünkü..