Merhaba anneler kızım 3 buçuk aylık 15 gündür beslenmesini çok zor yapıyorum ne emiyor ne mama içiyor kilosu düşük tüm tahliller yapıldı temiz çıktı kilosu sınırın altında olduğu için bugün kaşık mamaya başladık ilave olarak doktor günde 3 kez ver Dedi benim gibi erken başlayan anneler siz nasıl bir yol izlediniz sonunda Bebişler toparlayabildimi