Gmz-123 bazı bebeklere hiç bir şey fayda etmezmiş galiba sizinkide öyle ama kaynanam sağolsun karnını zeytinyağı ile güzelce yağlardı biraz iyi gelirdi ama kesin çözümü ben mamayı bırakmakta buldum . Sütün doyurmuyor diyorlardı o yüzden extra mama da verince benim bebek kötü olurdu . İki üç çay kaşığı ucunda yani bir çay kaşığı kimyon içirin sizde için bir bardak iyi geliyor
Gmz-123