Burda post acmıstım bebeğim ağlama krizlerine giriyor diye cözümü buldum uykusu geldiğinden ağlıyormus meğersem gece uykusuna 9 9.30 gibi yatırıyordummm erkene cektim saat 8’e bugün gene cok huysuzlandı saat 7 de uyuttum uyudu buda cok erken oldu gece uyksuu icin sanki alıskanlık olup böyle uyur diyede korkuyorum acıkcası 7 cokmu erken olur yoksa bugünemi özgü oldu bilemedim dönemselmi acaba tecrübesi olanlar yazarsa cok sevinirim