Arkadaşlar hem orjinal hem gece olanı sipariş verdim bugün orjinal olanı mama yedikten sonra 1,5 ml şeklinde verdim yeni başladığım icin. Siz nasıl kullanıyordunuz doz olarak aç tok fark ediyor mu ? Birde gece olanı yatmadan önce mi kaçta veriyorsunuz ? Yardımcı olursanız sevirim bebeğim çok ağlıyor uykuya gecemiyor uyusa bile 5 dk snra gözlerini açıp kıvranmaya baslıyor :( 19 gün oldu doğalı doğru düzgün ne yemek yiyebiliyorm ne banyo ne başka birsey yapamıyorum :( tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?