Merhaba güzel anneler ❤️ Biz bir kaç gündür deniyoruz. Bndan önce bir çok bez denedik en son primada takılı kalmıştık. Ama bunun hem içeriği temiz hemde hesaplı. Dışı yumuşacık, içinde renklendirici yok. Islaklık göstergesi var. Kargolara hızlıydı. Sleepynin gece külotuna çok benziyor. Su döküp denediğim de emiciliğini çok beğendim. E bir de Türk malı daha ne olsun ❤️🤍 Yalnız elimde hala prima olduğu için gece onu kullandık gece kullanmadık. Kullananların düşüncelerini alabilir miyim? 💚