elmaliturtam Birkizbiroglan boyama yapıyoruz 16 aylık. oyun hamuru (un su tuz gıda boyası sirke ile ) obleck (nişaşta,su) evcilik çay pasta seti ile kız bebek saklambaç Ha bu ara birde kutu kutu pense oyunu ilgisini çekti nohut suyu ile yalancı köpük (nohut haşlanınca kalan suyu mikser ile köpürtüyorum ) aklıma gelenler
Mom070 Birkizbiroglan Mandal ve sepeti. Önce renklerine ayırıyor ondan sonra sepete takıyor 20 dk falan oyalar.
Birkizbiroglan Sena-bera-mira bizde yapıyoruz ama sonra düzeni sevmiyor olacak ki geri herşey yere 🙈 birdaha koymak istemiuor sonra 🙈😊
Birkizbiroglan elmaliturtam obleck,yalancı köpük hiç yapmadım. Eğlenceli birşey mi 😁 biz erkek bebek ama sürekli yemek yapar karıştırır 🙄😁😁😁
Birkizbiroglan Mom070 ya bı kere denedim ama mavi mandalı alalım falan pek yapamadı. Bu aylarda renk kavramı ile ayırabilir mi acaba ?
elmaliturtam Birkizbiroglan çok keyifli bizim ki ilk yaptığımda dokunamadı iğrendi gibi 10 gün sonra yaptım obleck çok keyif aldı. Nohut suyu köpük gibi olduğu için baya hoşlandı ilk yaptığımda da. Umarım minik prenste keyif alarak oynar.
Cheddar Birkizbiroglan oy kuzum bizde aktivite ne gezer. 16.ayda eline boya kalemi verdim ağzına soktu hep, hamur veriyorum ağzına atıyor 🙄 bu hafta yine başlıcam. Aktivite konusunda pek meraklı değiliz. Montessori bir kaç etkinlik yaptım ama hep ben yapıyorum o kalkıp gidiyo🤦♀️
elmaliturtam Nedimnedim vallahi internetten aldım tarifi bende sadece su ve nişaşta elinde sıkınca katılaşıyor bırakınca akışkan oluyor ben ölçü olarak tam bilmiyorum göz kararı yapıyorum inanın ama her hangi bir tariften ölçü alabilirsiniz.
Birkizbiroglan Cheddar hadi yaa 🙄 bizimki de çok sıkıldı, aynı şeyler birde sürekli evi gezeyim, buzdolabı bosaltayim diuor belki dedim ilgisine göre birşey çıkar 🙈 hadi bakalım başla belki bu defa olur 🌿