Son zamanlarda sütüm biraz arttığı için mamayı azalttık . Bebeğimde emdikten sonra mama verdiğimde içmiyor ama bezler dolu dolu olmuyor az kaka yapıyor çişi de nadir dolu dolu oluyor . Doyuyor mu doymuyor mu anlayamıyorum. Zaten mamaya da benim sütümle kilo almadığı için başlamıştık.Bir haftada 200 gram almış bana biraz az geldi . Bazı haftalar 400-500 gram aldığı oluyordu . Ne yapmalıyım bir fikri olan var mı güzel anneler ?(Bebeğim 2 ay 7 günlük )