Dünden beri hapşırıyor, burnu akıyor gece sabaha kadar uyutmadı. Her yarım saatte bir ağladı. Emzirip bırakıyorum tekrar uyanıyordu. Nerdeyse kafayı sıyıracaktım şuan hareketleri iyi oynuyoruz birlikte ama çok hapşırıyor burnu akıyor. Ne yapsam acile gitsem mi yoksa başka önerileriniz var mı ?