Civcivimm_ benim bebeğimde de vardı doktoru genelde 4.ayda kendiliğinden geçer geçmese Bile aksi bir durum olmadığı sürece 1 yaşına kadar müdahale etmiyoruz demişti.. 4.ayın başında yavaş yavaş girmeye bazen çıkmaya başlamıştı 4 ay bittiğinde hiç bir şey kalmadı merak etmeyin bebeğe ağrı yapan bi durum değil..🥰