Melek00 imkanınız varsa ameliyat olup kurtulun. Ne yeseniz dokunacak çünkü. Ben 2 yıl çektim. Tek dokunmayan şey ekmek arası kaşar peyniriydi. Çikolatadan, kızartmaya. Bahartalı yiyeceklerden domatese kadar her şey dokunuyordu. Naneli sakız bile. Yağlı şeyler asla yemeyin. Ne yiyebilirsiniz bilemiyorum. Ben aylarca kaşar peyniri ve ekmek yemiştim sadece. Çok geçmiş olsun💐