CigdeminMevasi Kızlar selam 8 aylık kızım üst solunum yolu enfeksiyonu geçiriyor dün akşm başladı bugün doktorumz hafif görünşyor ilaca gerek yok dedi bnde aynı şekldeyim burnum akıyor ve hapşırıyorum acaba tylolhot içebilirmiyşm doktora sormayı unuttm
Gizemta CigdeminMevasi tylol asla içemezsiniz en iyi ihtimalle 3 gün emzirmemeniz gerekir o da muallak.. doktora sormuştum asla dedi içindeki etken madde yetişkinler için bile sorun teşkil ediyor hatta bir dönem toplatılacaktı dedi.
Gizemta CigdeminMevasi bu arada grip salgını var corona kadar yayılmış durumda hapşırma ve burun akıntısı deyince aklıma geldi bizde aynı durumdayız oğlumla.. ona calpol bana da parol max. Kullanabileceklerimiz
Dilara61 CigdeminMevasi yok canim icilmiyor ben de 9 aralikta grip oldum yatak doşek yatim ama paroldan baska hic bisey icmedim insallah hemen toparlanirsin ❤️
CigdeminMevasi Gizemta ay çok saolun iyiki alıp içmemişim🤦🏼♀️ Evet kime söylesem bizde aynı durumdayız dyor özellkle bebekler