6715 canım çok kabız olduğunda lavman yapıyoruz sonra doktor tavsiyesiyle duphalac şurup içiriyoruz günde 3 defa. Elma, armut, kayısı püre yapıp zeytinyağı ekleyip yediriyorum genelde bu şekilde normale giriyor. Duphalac şurup önce 3 defa, kaka yapmaya başladıkça 2 ve 1 defa olarak azaltıyor gün geçtikçe.