Kızlar benim kızım 4+12 günlük kaka sorunumuz olduğu için doktoru ek gıdaya geçene kadar yağ ile poposunu uyarın demişti, geçenlerde başka bir anne kaka sorunu için yazdığında diğer anneler bu yöntemi kesinlikle kendi doktorlarının önermediğini söylemişler, postu açan anne zeytinyağ içirdiğinde bebeğinin yaptığını benimde bir çay kaşığı vermemi söyledi bende verdim ve kızım aylar sonra kendisi kakasını yaptı bu seferde zeytinyağ içmeden yapmıyor.
Açıkcası popo uyarma işlemini gerçekten yapmak istemiyorum 5.ay kontrolünde zaten doktoru değiştiriyorum ama yeni doktorumuza gidene kadar her gün zeytinyağ içirmek kızıma ağır gelir mi yada zararı olur mu? tavsiye lütfen 🙏🏼