Merhaba. Bebeğim 6 ay 19 günlük. 5 aylıkken ek gıdaya geçtik. Tadımları çok güzel yedi, karıştırmaya başladığımızdan beri (bugün avokado,muz karıştırdım) ilk kaşığı verir vermez kusuyor. Doktor kaşık maması ver onu da kusarsa haberim olsun diyor. Başına gelen var mı?