Bebeğim 9 aylık, maalesef kolikti uyku saatleri düzenli olmasına rağmen, uykuya geçişleri asla düzene oturmadı. Sürekli farklı bir şekilde uyuyor ama genelde de emerek uyuyor. Gece özellikle sadece emerek uyuyor diyebilirim ve sık da uyanıyor. Bu durumda ne yapacağız tecrübesi olan var mı? Alışkanlıktan uyandığından eminim.