Mu-Mi Dün 4. Ay aşısını oldu bebeğim çok huzursuz birden ağlıyo bu huzursuzluk kaç gün sürüyo birde aşının içerisinde alerjen bisey var mi ben ebeye sormayı unuttum
Mlke301020 Mu-Mi her bebekte farklı yan etki gösterebilir. Bizde hafif ateş yapmıştı. Alerjileri ne derseniz internette prospektüsünü okuyup bakabilirsiniz. Geçmiş olsun.
Yarim_Kilo_Kiyma Mu-Mi Bizde bugün olduk, gündüz ilk kez 1,5 saate yakın uyudu. Şuan için herhangi bir reaksiyon yaşamadık, inşallah olmazda
Mu-Mi Yarim_Kilo_Kiyma inşallah olmaz canım bizde 2. Ay aşisindan etkilenmemistik ama bunda uyumuyo inliyo