Kavukesra Merhaba anneler 🌼 Bebekleriniz için hangi deterjanı kullanıyorsunuz. Yumuşatıcı kullanıyor musunuz. Ben yumuşatıcı kullanmayı bıraktım mdoktorlar önermiyor. Deterjan için bilgi paylaşımı yapalım 😊
Ohaezgi Kavukesra dalin kullanıyorum ikisini de çok memnunum mis gibi kokuyor ev🥰birde toz duru granül aldım daha kullanmadım
Kavukesra Ohaezgi dalin kullandım bende evet güzel kokuyor ama çok kokulu olması kafamı karıştırıyor 😊duru bende alıp deneyeyim
Ohaezgi Kavukesra her deterjanda biraz katkı maddesi var hiç birinin saf olduğuna inanmıyorum bende 🤷🏻♀️😂
SNCK Kavukesra roxy kullaniyorum cok memnunum yumusaticiya gerek kalmiyor perdelerimi ve nevresimlerimi de onunla yikiyorum utulenmis gibi cikiyor makineden bu arada dalan ın ürünü roxy ..😊 ütüyü cok kolaylastiriyor bana kokusu rahatsiz etmiyor kalici ve guzel o yuzden cok memnunum..
ikizlerinannesi2985 Kavukesra her ikisini de unibaby kullanıyorum. En başta sadece deterjan kullanıyordum ama sular o kadar kireçli ki kıyafetleri semsert olmaya başladı. Ben de mecburen yumuşatıcı kullanmaya başladım
mirvey Kavukesra duru granül dalan granül kulanıyorum bi dönemde dalin sıvı deterjan kulandım 3 güzel ama yumuşatıcı kulanmadım doktorlarda pek önermiyor ayrıca sabun tozlarını kokusu okadar güzelki gerek bile yok öneririm kızlar
Kavukesra Kavukesra r Kavukesra roxy deterjan bıraktı en son değişmeye karar verdim dur yu deneyeceğim birde