Ayse67 o kadar küçük bebekler sadece açlıktan emmiyor. Şu an yapmayı bildiği tek şey emmek. Canı da sıkılsa, tuvaleti de gelse gazı da olsa emmek istiyor. Bi süre sonra (yaklaşık 3 ay sonunda) bitecektir. Uyumama konusu bizde de aynı (2,5 aylık olduk) yatağı dışında her yerde uyuyor (kucak, bacak..🤣) ama yatağında uyumuyor. Bunun da benzer zaman diliminde geçeceğini umuyorum. Bebeğin ilk 3 ayi için hamileliğin 4.trimesterı denir. Bebis kendini hala annenin bir parçası zannediyor çünkü 😍😍