Kızlar merhaba oğlum 5 bucuk aylık olcak doktorumuz un önerisiyle tadımlık lar a başladık patates, havuc ve bugun kabağı tattık hepsi 3 gün kuralı ile oldu 2 gün daha kabak yicez sevmedik tabi o ayrı. Şimdi tadımlık lar bitince ne yapacağım? Ben önce sebzeyi sevdirmek için meyveyi sona bıraktım bana yardımcı olur musunuz? Bundan sonra ne vermeliyim, tarif verebilir misiniz? Birde bebek irmiği, tarhanası ve nişansta sı var onlardan mı kullanmalıyım? Nerden almalıyım!? Sadece anne sütü alıyoruz.