Kızlar ben çok zorlanıyorum artık, bazen anne olduğuma pişman oluyorum neredeyse, bebeğim emekliyor devamlı gezmek istiyor asla engel olamıyorum. Gezmeyi tercih etmediği tek an kucağımda gezdiği an. Ben her gece bel ağrısından duramaz oldum. Fıtık falan olmuş olabilirim. (Bebeğim 10 kilo). 4. Ay atağında bir uyku düzenimiz bozuldu, o gün bu gündür gündüz asla 40 dakika üstü uyumuyor, akşam 21:00 da güç bela uyuttuğum bebeğim en geç 22:30 da muhakkak kalkıyor, tekrar uyutmam en iyi 15 dakika en kötü 1 saat, sonra böyle tekrar ediyor sabaha kadar. Sabah 4 kalkış, 4:30 tekrar uyku 5 tekrar uyanış ve 7 ye kadar da böyle. Allah aşkına söyleyin neyi yanlış yapıyor olabilirim? Dişi yeni çıktı, diştir dedik ama düzelmiyor biz artık kendimiz avutuyoruz eşimle gibi geliyor. Tecrübeliler ne zaman rahata ereceğiz biraz olsun, Allah aşkına biri bana şu zaman desin, gün sayacağım, o durumdayım.