Resmen içim lime lime oldu bebeğimin şu halinden sonra. Bugün 4. Ay aşısını yaptırdık 4 aydır tüm ağlamaları toplasak şu 1 saatten az gelir. Sabah yaptırdık su saate kadar iyiydi ama son Bi saattir nasıl Bi ağlama asla avunmuyor Calpol verdim ayağıma aldım hafif sallıyorum yavrum içini çeke çeke uyuyor perişan olduk 1 saatte. 2. Ay aşısında çok rahattı. Yarın düzelir mi 😭😭😭😭 boncuk boncuk yaş döktü yavrum ya