Kizlar selamlar ben doğum yapalı 7 ay oldu 3. Ayda adet olmaya başladım normal herzamanki gibiydi son adetimde saglik ocaginın verdiği doğum kontrol hapını kullanmaya başladım ama cok fazla mide bulantısı yaptığı için 5. Kullanimdan sonrasını kestim fakattt adetim bitmiyor yani 10 gün olacak neredeyse sürekli bi kanama var çok değil ama gün içinde mutlakaa bi kanama oluyor kahverengi geliyor tam bitiyor bitti diyorum gene normal şekile dönüyor anlayamadim neden böyle oldu başına gelen var mi acaba düzelir mi normal mi