Kızlar aslında hiç takılmam bu mevzuya yeter ki sağlıklı olsun, ama 6 aylık kızımın boyu 63 cm kilosu da 6700 gr. persentil tablosunun bi tık altında 🙄 gelişim geriliği hakkında bi bilgim yok bu dönemde olur mu ya iyi de besleniyor aslında neden böyle anlamadım sıkıntı olur mu🙄