Bnmkide 8 ay 5 günlğk emeklemiyor.yüzüstü düşünce bile çığlık kıyamet.yüzüstü durmakran zaten nefret eden bi bebekti.akışına bıraktm 😇 bu aralar popo kaldrma hareketine başladı ama.hala kendisi yatar pozisyondan oturur pozisyona gecemiyor.sizinkiler nasıl arkadaşlar