Badem çok büyük çok ağır hantal 🤦🏻♀️ arabanın bagajına onu koyunca başka bir şey konmuyor (benim arabam küçük onun da etkisi var). tek elle açıp kapatamıyorum mesela bastınlar gibi bu da zorluyor beni. görüntü olarak güzel evet ama bi markette bile reyonlar arasında dolaşırken büyüklükten dolayı sıkışıp kalıyorum bir yerlerde 😅 şimdili aklım olsa pusetli, çok da hafif olmayan bi baston araba alırdım.