Hanımlar dün kontrole götürdüm ve bebeğimin bıngıldağı erken kapanmış genetikte olabilir falan dedi yine de çocuk nörolojiye git dedi ama böyle durumla karşılaşan var mı ? Nasıl yolizlediler ? Bu arada bebeğim 8 ay 11 günlük ve gelişiminde hiçbir sıkıntı yok 🤷🏻♀️