minikannesii 10 aylık bebeğim ek gıda yemek istemiyor sadece emmek istiyor doktor kilosu iyi dediği için zorlamıyorum yemesi için yenidoğan gibi emziriyorum nerdeyse gün içinde sadece anne sütü ile kalıyor düzelir mi
Minamm2020 minikannesii benim kızımda 10 aylık gündüz yiyor herşey maşallah ama gece ben bu kiza mama içiremiyorum sabaha kadar memede doktor mama ver dedi ama asla almıyor napcam bilmiyorum
elifhakan Benimde aynı zorlamıyorm artk yksa strese girio insan saldım bende.. kendi sütünü koru yeter allahn iznyle bence anne sütü yeterli geliyo baska bsy istemiolar.. bi kac lokma zor aliyo anca aliscaklar galiba
minikannesii @Minamm2020 bizimki başından beri iştahsız gece maması falan asla yediremiyorum belki bi iki kaşık yoğurt o kadar