pervin_t Kızlar bebeğime bugün 2 aşı olundu.Akşama banyo yaptırmak istiyorum.Bir şey olur mu yoksa yapmayayım mı?
anayim-ben-ana pervin_t biz her aşı olduğumuzda hemşiremiz 2 gün banyo yaptırma diye uyarır. Yaptırmasanız daha iyi olur gibi geldi.🌠
Dilaraciftci1 pervin_t bizde 4. Ay aşısı olduk bugun3. Gün brn yeni yaptırdım bence yaptırmayın rn azından iki gün bekleyin çok terliyorsa ince bir tülbentle heryerini silin
minesz21 pervin_t BCG yani verem aşısı sonrası 3 gün banyo yapılmıyor onun dışında banyo yaptırmanda bi sıkıntı yok canım araştırabilirsin 😌