Adimolmasin1 Ilk bebeğim ve cahilligime verin lutfen0.9 ay emzik almisim aventin yenidogan bebegim tutuyor ama hemen dusuruyor sonra ağlıyor buyuk geliyor demi😔 bir de yassi olanlari hic emmiyor duz olani emmek istiyor bu duz olanin kac ayligini almam lazim
Biittercikolata Yenidoğan bebisler için 0,3 ay diye biliyorum yani kızım şuan öyle kullanıyor . Bende taze Anneyim yanlış olmasın 😊 Dediğiniz düz olanları daha çabuk kavriyolar Anne meme ucuna yakın olduğu için 🥰