Kızlar bebeğim 2 aylık sütüm 1.5 ay vardı yetiodu sagımca en az 90 cc çıkıodu inek sütü alerjisi çıktı süt diyeti yapıyorm alerjik mamada veriorm ama sagınca 25 cc anca çıkıo üstelik bu 6 saatte 1 nasıl çogalır sütüm bebegim mamayı sevmio emsin istiyorm emince gelmio galiba çok kızıo aglıyo lütfen yardm edin