H-123 Kızım 10 aylık 9 aylıkken sıralamaya başladık dün ilk adımını attı gün icindede deniyoruz ariyo adım tam.olarak ne kadar zaman alıyor alışması saolsun kizlar
Fun H-123 merak etme annesi o ilk adımdan sonra 10 gün de görceksin kendine güveni gelip düşe kalka çözücek o işi. 1 ay sonra da patır patır bütün evi gezicek
BirVeraAnnesi35 H-123 maşallah diyelim🥰🧿🧿 sizde biraz destek olun yürür yakında zaten☺️ Ben yürüme arkadaşı almıştım 2 3 gün içinde yürüdü
Mariposa H-123 ilk adımını attıysa merak etme kısa zamanda pitir pitir yürümeye başlar benim kızım da 11 aylık falandı yürüdü , bana çok geç gelmişti ama ennihayetinde yürüdü yani endişe etmeyin.