Puki Quinmom ah gazla olmuyor malesef olsa sana bi gaz verirdim uçardın😆 hobili gırtlagı tutacan kafada bitirecen .
Merve234555 Ben de cok unlu bir markanin cayini kullaniyorm.. ama diyeblirim cok etkisi olmadi ben normalde diyet yaparken hfta 2 kilo veriodm suan cay iciyo olmama ragmen 1 kilo.. gitti 165 tl😁😁😁
Sssby Nedimnedim bende Bi çay kullanmıştım 7 kg vermiştim ama daha fazla vermişim gibi duruyordu onu emzirirlerde kullanabiliyordu 2 aydan sonra benimki 3 aylık olunca alacağım bende