Üç gündür falan bebeğim gözlerini ovuyor uykusu geldiğinde yaptığını düşündüm.. övüyor huysuzlaniyor ve uyuyunca uyuyorr. Lakin iki gecedir uyuyamiyor hep kucaktaykeb uyuyor yatağa koyunca uyanıyor ve gözlerini ovuyor Kaşır gibi.. 4bucuk ayligiz.. bilgisi olan var mi